YESHEIMEN

YESHEIMEN
Fra vårt liv.....i det daglige.....

lørdag 5. desember 2009

Vinnerlykke!

Det er så mange fine konkurranser her inne i blogglandia.
Og jeg har vært heldig og vunnet igjen.
Denne gangen var det hos http://bestashus.blogspot.com/
Og det var så myyyyyyyyyyye fint.
Lekker Tilda-boks, to kjøkkenhåndklær som er så fine at de kan brukes som duk,
en søt liten fugl med klype for beskjed etc, englevinger fra Deco,
og røde, søte , gode sjokoladehjerter.
Alt dette fine kom i posten igår.


Tusen takk Marylin, dette falt i smak.
*
Ta en titt innom bloggen hennes du også,
den er full av inspirasjon og glede.



6 kommentarer:

June sa...

Åj så heldig du er. Så gøy! :)

rosaengler ♥ sa...

♥ GRATULERER så mye, det var deg vel fortjent syns jeg :D flott gave var det også. Juleklem

Janne i Fagerlia sa...

Gratulerer så mye - kjekt med førjulsgaver også. Har selv vært heldig å vinne fine gaver i høst. Har aldri vunnet noe særlig tidligere, men akkurat nå har jeg vært tilgodesett med vinnerlykke 3-4 ganger. Ha en riktig trivelig desemberkveld.

Shabbycharm sa...

Gratulere din heldigris,kjempefine saker da gitt.Jeg bruker også litt store kopphåndduker til duker,syns det er koselig,
ha en fin söndag.
klem bella

Anonym sa...

Hei.GRATULERER så mye.Må si att du har vinnerlykke.Vunnet no igjen.Kjempe fin gave.Har ikke vunnet noe ennå jeg i bloggverdenen.Håper du koser deg med besøket.Ønsker deg en riktig fin førjulshelg videre.Klem fra Bodil...

Marie sa...

Grattis. Alltid kul med paket och överraskningar. Kram