YESHEIMEN

YESHEIMEN
Fra vårt liv.....i det daglige.....

tirsdag 22. desember 2009

Vårt juletre.

Da er juletreet pyntet, og det ble som det alltid pleier å bli.
Det er det samme treet, for vi har ett kunstig, det har vi hatt i mange år siden min eldste sønn er allergisk .

De samme gode gamle kulene som har fulgt oss fra starten. Litt hummer & kanari.


Linnea synes denne lille dompappen var finest.




Her er det nesten ferdig, og det ble mye pynt langt nede....Hmmmm, mon tro hvorfor det?





Linnea ble veldig fornøyd, og hun flytter litt på kuler og styrer litt.
Men alt i alt, det ble som det pleier å bli.





Nå er det bare siste gulvvask igjen, og den tar Torleif i morgen mens jeg er på jobb.
*
God bittelille til alle.....<3





20 kommentarer:

Ruths datter sa...

Ja som det pleier å være er jo det beste, og koselig ble det her.Jeg er bare innom for å ønske deg en fredelig og god jul.
STOR juleklem fra meg

Fru Fly * Heidi sa...

Så koselig! Og morsomt med mest pynt nede:) Ønsker deg og dine en flott jul! Klem fra Heidi

Tovepia sa...

Da kan julefreden senke seg;)
Rart å ikke ha et juletre for første gang, men skal nok komme sterkere tilbake til neste jul;)
Ha ei koselig og god jul og masse juleklemmer fra meg;)

Kalimera's blogg sa...

Flott juletre, og julepynten kommer nok til å forflytte seg mange ganger til...hehe.
Juleklemmer fra Helen

Anonym sa...

Såå koselig:)
Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL!
Klem Nina

Anonym sa...

Hei.Så koselig.Så koselig bilde av Linnea nederst.Hun ser så fornøyd ut.Riktig fint ble juletreet.Nå er det natt.Er nå nesten ferdig med å pakke.Såv noen timer så er det å sette seg i bilen å kjøre oppåver til Fjells.Gleder meg.Så er det å pynte juletre og legge på juleduker å pynte.Skal prøve å lage meg en Is lykt.Kos deg masse med barna når de kommer.Andreas har fått seg internet som virker åver alt så det kommer kanse noe reise brev fra Oppdal i Romjulen.ØNSKER DEG OG DINE EN RIKTIG FIN OG KOSELIG JUL.Masse klemmer fra Bodil...

MonjaHelene sa...

Innom for å ønske deg en riktig fin julehøytid!:)
Så flott tre og det var jo høyt også .Fint pyntet.
Utrolig skjønn liten pike foran:)
Tenekr hun gleder seg til julaften:)
Klem fra Monja

Jeanette Jess1 sa...

ferdigpyntet her også, og akkurat nå skulle jeg gjerne hatt ett kunstig ett jeg og, for FY som det treet ryr allerede nå...
Blir nok ikke ett gammelt tre dette,nei.

Ha en fantastisk jul ;o)

Anne Britt sa...

ønsker dere en riktig god juk!

Mira sa...

Det blei fint!
Vårt tre har lite pynt nede ser eg. Må kanskje pynte det litt mer. Men lille pus river det ned igjen. He he. Eg synst det var gøy hele min barndom at pus lekte med juletrepynten. Noen ganger hadde me ein katt som klatra til topps også.

Ønsker dere ei fin jul og ett godt nytt år.

Stor Miraklem.

Merethe sa...

Ja nå er det nok mange hjem som skinner og er nydelig julepyntet. Vi er ferdige og sitter bare og nyter roen og stillheten. Her er det også samme julepynten som vi har brukt i alle år. :) God lille julaften til deg og dine.

My home is my Castle sa...

Husker da mine og var små og julepynten hang nede på treet hehe.. Er jo herlig og da :)
Og flott ble det !!!

Ønsker deg og dine en riktig GOD jul.

Juleklem fra Kari

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske dere en riktig god jul :-)

Unknown sa...

Koselig det, ser jo at det er Linea som har fått pyntet. Jeg beundrer deg at du ikke retter på det(uff, det har virkelig jeg holdt på med).
Jeg ønsker deg og familien en GOD JUL. :-))

Marie sa...

Är det inte så julen ska vara, full av traditioner. Tror att vi verkligen uppskattar detta nu, i en värld som snurrar så fort. Tid att minnas. Kram och en härlig god jul till dig.

Kjerstin sa...

Synes treet ble riktig fint! Her blir det jevn fordelt med pynt. Minstemann tar nederst, Martine i midten og eldstemann på 1,86 tar øverst. Veldig kjekt. En riktig God Jul til deg og din familie!

Janne i Fagerlia sa...

Så koselige julebilder. Ser ut til at vesla di er full av forventing....

Riktig god jul fra Kristiansund!

TONE sa...

GOD JUL...SÅ FLOTT dere har det....Nå skal det bli deillig å sette seg ned og nyte JULEPYNTET HUS OG BARNA....KOS DERE SMÅ OG STORE...

sylysten sa...

Ville bare innom for å ønske deg en god jul;o))
Klem
Linda;o)

Linda sa...

Juletreet ble kjempefint det!
Flink jente :O))

Ønsker deg og dine en riktig fin julefeiring!
Klem fra Linda