YESHEIMEN

YESHEIMEN
Fra vårt liv.....i det daglige.....

søndag 6. desember 2009

En liten detalj.......

......gjør stor forskjell....... Dette klassiske vitrineskapet fra Ikea hadde noen veldig enkle knotter.
Og jeg har lenge tenkt å gjøre noe med det.
Og igår på min handlerunde etter jobben, fant jeg disse søte knottene fra Lisbeth Dahl på Badegleder her på Jessheim.

Skrudde de opp med en gang.


Og jeg syntes de gjorde susen.
Ble liksom ett annet skap.
Borsett fra rotet inni da, he-he, det er det samme ser jeg.
Har ikke jule-vasket/ryddet det ennå.
Og det så jammen enda mere rotete ut på bildet...HUFF!
Men håper det er noen andre som kjenner seg igjen også,
var ikke planlagt å ta bilder, så det ble ikke bloggifisert.




Knotten ser litt gul ut, men det er bare på bildet.
*
Jeg ble godt fornøyd.




12 kommentarer:

Linn sa...

Det er ikke alltid det er så mye som skal til vettu :-) Det ble kjempe fint! Synes Hjertene ble selve prikken over i'en også!

Rådyrveien sa...

Dette ble jo kjempefint! Ja, det er ikke så mye som skal til.
Syns ikke det så så rotete ut heller, jeg. Kanskje bare hylla med dukene?, ellers var det vel greit?
Ha en flott søndag!
Klemz!
-Hilde

Unknown sa...

Mye finere med de knottene. Disse små detaljene setter prikken over i-en. Rot kan vi ikke alltid se etter når det er så travelt som nå. Vi kommer nok i mål tilslutt.
:-)

Marie sa...

Vi får inte sträva efter att ha allt perfekt, man måste ju kunna se att det är liv och rörelse. (har lite att lära mig där) Väldigt söta små knoppar du hittat, en liten ändring som ger en stor förändring. Kram

Lindas hus sa...

Kjempe søte knotter:D Ha en fin søndag. Klem

June sa...

Så fint det ble! :)
Deilig med stor forandring bare ved å endre på små ting:)

Ha en fin søndag

rosaengler ♥ sa...

Slikt skap har vi også bare i hvitt- jeg byttet knottene nesten med en gang og skapet ser MYE finere ut- mange som ikke tror det er fra IKEA pga knottene LOL-
Juleklemmer

PS: syns det er godt å se at folk faktisk har noe i skapene sine.

Anonym sa...

Hei.Synes du har det koselig jeg.Knottene kjempe fine.Ja trenger ikke mye for å få farindring.Kjempe fint ble det.Ønsker deg en riktig fin Søndag videre.Skal se om jeg nå efterpå orker å lage kromkaker er så godt med multekrem nam nam...Klem fra Bodil..

Besta sa...

Rart hvor mye små detaljer kan utgjøre. Skalpet ble flott.
Ha en fortsatt fin søndag.
klem fra marilyn

Osloskånskan sa...

Fina!

Iren sa...

Helt enig slike små detaljer gjør virkelig susen over ting ;)

Einy sa...

Veldig fine knotter :)
Vi har mange kjedelige standard ikea knotter både på kjøkkenet og soveromet, og jeg har lenge tenkt på å bytte dem ut...men jeg er litt usikker på om jeg gidder å legge penger i det når vi bare leier...