YESHEIMEN

YESHEIMEN
Fra vårt liv.....i det daglige.....

onsdag 16. desember 2009

Peiskos og salg på Kid.

50% salg på Kid, løp og kjøp..
Masse fin julepynt, nesten gratis....
Jeg fant en fin julestrømpe til Linnea, noen hjerter, rutete kjøkkenduk og ett tovet tre.

Utrolig at så fine ting kan selges så billig.



Vi har en koselig peisestue, og den blir lite brukt om sommeren, for da er det kaldt der nede.



Men nå fyrer vi med olje,
og da blir dette den luneste plassen i hele huset.



Men Linnea ville at vi skulle fyre i peisen i tillegg,
og da ble det en riktig kosestund med julemusikk og litt pynting,
mens pappa strøk skjorter og juleduker.






Dukken får godt stell.






Det er mye hvit mur, og brune bjelker der nede. Det er også mye ubehandlet trysilpanel som jeg kan styre meg for. Vi har planer om å male lyst.....Men ting tar tid.
Det er uansett en koselig plass å være!







12 kommentarer:

Tovepia sa...

Så veldig koselig ut også;) Jeg elsker levende flammer (i kontrollerte omgivelser), det gir sjelefred;)
Kos dere videre, blir Langhus denne helga på meg;)
Klemmings

Lisemoren sa...

Dette så da veldig kjekt ut. Så fint når stryking, pynting og andre juleforberedelser kan gjøres samtidig som man koser seg litt. Din lille attpåklatt er virkelig en skjønning.

Klem fra Lisemoren

Noatunfrua sa...

For en deilig stemning i kjellerstua for en liten prinsesse :)

Takk for hyggelig hilsen inne hos meg Stoltrekkene er kjøpt hos Ellos.

Ønsker deg og dine en herlig torsdag!
Juleklem fra
Laila Johanne

h.espe sa...

Ja, Kid frister med sitt 50% salg. Synd jeg er ferdig med julegavene og har kjøpeforbud til meg selv...

Herlige bilder - ser ut som lillesnuppa koser seg godt fremfor peisen sammen med dukken sin!

Ønsker deg fortsatt flotte førjulsdager - kooos deg!

Klem fra Hildegunn

Anonym sa...

Hei.Så koselig dere har fått det.Trenger ikke å koste så mye for att mann er heldig å få tak i nydelig julepynt.Likte så godt de musene du hadde på Peisen.Kjempe søte.Du lurte på om det var jeg som hadde diktet sangen.Nei det er en ganske kjent julesang.Sang den veldig mye med barna i barnehagen så den minner meg mye om den tia.Har nå vært i byen til en go venninde å koste oss med julebakst kaffe byttet gaver.Kjempe koselig.Ønsker deg en riktig go natt og en fin Torsdag.Masse klemmer fra Bodil...

Ruths datter sa...

Dette er jo en riktig koselig peisestue.Ja ting tar tid.Det er alltid masse å gjøre med et hus. For ikke å snakke om utafor huset.Man blir ikke arbeidsledig.Nydelig lita jente du har.Jeg var odså på Kid.De har masse fint på salg.Må bare styre meg litt.Det blir fort for mye pynt.

Havfruen sa...

Der så det skikkelig koslig ut ja:) Ingenting er som god peisvarme!
Kid ja...hadde vi enda hatt en kid-butikk her:)) De har veldig mye fint til en billig penge. Jeg får nøye meg med å lese reklamen fra de:)
Nydelige Linnea:)
HA en flott ettermiddag og klem fra meg:)

Janne i Fagerlia sa...

Har vært på Kid og handlet jeg også. Her kan man virkelig gjøre et kupp. Jeg endte opp med to ensfarvede spisebordsduker til en billig penge.

Einy sa...

Så koselig dere har det :)
Jeg måtte innom kid idag etter å ha sett innlegget ditt :)
Der var mye fint, men siden vi snart reiser ville jeg ikke bruke penger på julepynt, men det ble en julegave derfra iallefall :)

Nå er jeg ferdig med eksamen og har FERIE!!! :)

Laila -Karin sa...

Koselig hos deg.herlig med peis..
Jeg har altid btukt gran i en urne
tidligere, men så fikk jeg jo med detee at det skulle være på rot så da var det jo bare å hente dette lille som jeg hadde lagt merke til.
Ha en koselig helg.
Klem

rosaengler ♥ sa...

Så mye fint du fant på Kid, fant ingenting da jeg var innom en snartur på tirsdag, men det kan jo være noe med at mannen og barna sto å ventet :S

Må si jeg grøsset da jeg leste ang øret ditt, stakkars deg og godt at du ikke fikk varig men. Ser ut som om det går bra her også selv om hun har feber, men det er nok en forkjølelse på gang.

Juleklemmer

rosaengler ♥ sa...

HAhaHA nå så jeg den nye headeren din HERLIG og takk for en god latter..