YESHEIMEN

YESHEIMEN
Fra vårt liv.....i det daglige.....

torsdag 17. desember 2009

Jeg har vist vinnerlykke.....

For nok en pakke har dumpet ned i postenkassen.
Jeg har vunnet trøstepremien hos Gròs kosehjem...Det er alltid like spennende, jeg river av papiret.....

...og se disse flotte jule-pynt tingene.
Te-lysholdere som det står X-MAS på.




Og rødt er min absolutte julefarge.
Det var også to søte gullengler, og to små bokser, ett hjerte og en firkantet som kan brukes til smykker etc...Og et lite nisseanheng i krom
+ et koselig kort med hyggelig hilsen.

Det var så fint, og lysene brenner, og det skal de fortsette med hele julen.
Det var på bloggen til Gro-Linda jeg vant alt dette.
*
Tusen takk, det passet perfekt inn her hos meg.
Nå tror jeg nesten at jeg får ta å tippe litt lotto, eller kjøpe noen flaks.....Hmmmm<3


10 kommentarer:

GroLinda sa...

Så moro at du ble så glad da! ;o) Da blir jeg fornøyd også vettu!!
Kose deg med tingene og ha en fin uke med juleforberedelser.
Klem fra GroLinda

sylvia sa...

hei på deg.
så heldig du var,
å jeg å.
for jeg har hatt besøk a groLinda i 2 dager,hihihi.
vi er kusiner.
hatt det så koselig atte..
natta fra sylvia

Osloskånskan sa...

Kul! Grattis!

Kjerstin sa...

Så heldig du var. De telysestakene var kjempefine:-)

Anonym sa...

Hei.GRATULERER igjen.Kjempe fine.Er dårlig med vinnerlykke i bloggverden med meg.Men så er jo heldig å får gaver lell jeg.Å så vant jeg 1000 kr på Bokstav flaks nylig 200 noen dager efter....Det meste jeg har vunnet er 22700 i Ekstra ramme for ganske mange år tilbake...Så jeg har vell vunnet mitt...Ønsker deg en riktig go natt og en riktig fin Fredag.Klem fra Bodil Nå er det 9 minus på Frei kalt..med litt vind huf..

Ruths datter sa...

Så greit da.Å ha litt vinnerlykke.Kjøp deg en lottokupong du.Hvem vet? Du er sikkert i siget for tiden.Vakre ting du vant.Grattis

charm design sa...

Så flotte de var,heldige deg.
Riktig god jul til deg også.Kos deg masse med familie og venner.

milstjerne sa...

Gratulerer så mye med kjempeflott trøstepremie!
Jeg var innom Kid hin dagen, men det var ikke så mye igjen.. Fikk med meg to juleduker til prisen av en da :)

Ha en flott fredag :)

Klemmer fra milstjerne

Marie sa...

Vilken härlig överraskning, och så fina ljuslyktorna var. Kram

Grethe sa...

Hallo i luken!
Gratulere.....lekkert....heldig gris.
Ønsker deg en fin fredagskveld :0)