YESHEIMEN

YESHEIMEN
Fra vårt liv.....i det daglige.....

søndag 27. desember 2009

En spennende julegave.

Jeg fikk deilig Julekaffe fra Kremmerhuset.

Og denne spennede spådomskoppen...

Jeg presset kaffe, med sjenket i uten pressa, for å få med litt grut.




Kaffen var nydelig og det var en god kopp og drikke av....Spørs om det ikke blir en favoritt.
Sånn ble mitt bilde, og jeg har lest av med hjelp av boken.
Hva som skjuler seg i denne gruten får bli min hemmelighet, men det fortalte meg noe helt konkret!
*
Så gjenstår det bare å se om det stemmer da....
*
Tusen takk for den fine gaven Tone & Alven..





24 kommentarer:

Havfruen sa...

hm...ble jo nysgjerrig jeg da:) Flott kopp forresten. Sitter med en kopp julete jeg..godt.
Ha en fin tur til hytta og kjør pent. Høres helt herlig ut med hyttetur...jeg savner hytta på denne tiden. Midt i mellom stenging og åpning.
Kos dåkker:)
Klem:)

Linda sa...

Så artig og spennende julegave du har fått!
Tro om det stemmer ? ;O))

Håper du har en fin jul!
Klem Linda

lisje astrid's husblogg sa...

ÅÅÅ!!Så spennande da!Blei no litt nyskjerrig eg no!! :) Hihi:)
Ønsker deg ein kos kveld:)
Klem

GroLinda sa...

OJ så flott en kopp! Spennende å drikke kaffe nå da ;o) Tusen takk for koselig hilsen hos meg.
Ha en strålende romjul videre :o)
Juleklem fra Gro :o)

rosaengler ♥ sa...

Tusen takk for utrolig koselig ord inne hos meg♥ det satt jeg veldig stor pris på skal du vite. Jeg mistet bare helt piffen over hele bloggen her sist uke men håper jeg får ånden over meg igjen :)
Nå har jeg koset meg meg masse fine bilder og tekst her inne hos deg, for en koselig jul dere har hatt ♥ Må være fint å ha alle barna samlet.

Men jeg syns du må røpe litt av det kaffegrutet for jeg ble veldig nysgjerrig nå -hihi-

Storklem

Lykkeliten sa...

Så artig kopp!
Håper den viste noe koselig da.
Jeg fikk julete fra Kremmerhuset, og har akkurat att meg ned med en stor kopp.
Bruker nattetimene jeg som er blitt så vant til å jobbe natta ....

Linn sa...

Så hærlig gave! Den var kjempefin! jeg har en ting for både kopper og kaffe....Å elsker spådom i alle former :-)

(eddas) sa...

Hei...
takk for hyggelige kommentarer hos meg:)
åhh den koppen var kjempefin....å spå i grugge som jeg kaller det er morsomt...hadde en bestemor som gjorde det...og har en mor som gjør det.....:)spennende..
håper du har hatt en fin jul....
klemmer fra meg

NORSKEN sa...

Hei Ann m/fam.
Bjørn kommer fra Odda, det er ikke langt til Sauda, men vegen over fjellet er vinterstengt. Helt enig ang snø kjekt for noen, men til besvær for andre.
Jeg klarer meg godt uten.
Jeg får ta en ny runde og mase på Bjørn. For nå er det perfekt å ta bilder av sorte hunder. Vi 4 er på tur hver dag og jeg har alltid camera med. Men det ordner seg sikkert på sikt.
Ha det bra alle sammen.
Hilsen oss i Sauda.

Prinsesse Elin sa...

Nydelige gaver. Den kaffen kjøpte jeg også i gave til en god venninne som trenger å passe litt ekstra på seg selv. Nå er jeg ikke noen spåer men jeg ser i gruten at......koppen din kommer til å trenge en vask:D

Anonym sa...

Hei Hallo.Ja nå er dere kommet sikkert fram til hytta.Så du leser dette hær når du kommer hjem....ØNSKER DEG OG DINE EN RIKTIG GODT NYTT ÅR....MASSE KLEMMER FRA BODIL...Reiser hjem Lørdag...Du lurt på julestrømpen.Bruker å få noe i den Juleaften om morgenen.Godt ,Frukt ,Julehefte og en av gavene sine så de har noe å trøye seg med..Har vært ut på ski..godt å komme seg ut i Romjula..

Minelis sa...

For en herlig julegave:) Hadde vært morsomt å vite åssen man bruker en slik kopp;) Så fin blogg du har forresten:)

Anonym sa...

♥ ha fortsatt en fin jul ♥
klem til deg

Tovepia sa...

Si det bare til meg;) Det hørtes virkelig spennende ut! Flott var den også;)
kos deg videre og klem;)

ELIN sa...

Så spennede og morsom gave. Håper den ga deg en god spådom :) Klemmer fra Elin

Nikoline sa...

Hei på deg!
Her var det masse nytt... eg var ikkje oppdatert på at du hadde fått ny blogg ein gong..
No er eg imidlertid på plass igjen (med ny pc) og er berre innom på ein snarvisitt for å ynskja deg fortsatt fine romjulsdagar :0)

atinybitofheaven sa...

nei så tøft :-) Er alltid kjekt med slike julegaver man ikke vet at man ønsker seg :-)

Ha en flott kveld:-)

Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så morsom kopp, flott gave! :))


Godt nytt år!


Vibeke :)

MonjaHelene sa...

For en artig gave !
Søt pakke på den kaffen også.:)
Kremmerhuset har masse fint .
Så spennende det må være å drikke kaffe av en slik kopp og så bli "veiliedet " og få informasjon i tillegg;)
Ønsker deg en godt nytt år og ha en rikig fin nyttårsfeiring imorgen !

Klem fra Monja

Mia, New Room Interior sa...

Stilig kopp! Klem

Janne i Fagerlia sa...

Så spennende, dette var for meg et nytt produkt.

Ønsker deg et riktig godt nytt år!

Monica sa...

Kikker inn og önsker deg Et Riktigt Godt Nytt År!
Klem fra Monica♥

Grethe sa...

Kjære følger. Jeg synes det er veldig hyggelig at du vil følge bloggen min. Jeg takker for hyggelige kommentarer og ønkser deg et riktig Godt Nytt År.Ønkser deg en hyggelig nyttårskveld. Gleder meg til neste BLOGG år.

Klem fra Grethe

Tove sa...

Hm.... Ei slik julegåve kunne eg òg ha tenkt meg, gitt!!! Høyrest spennande ut å spå i kaffigrut!

God jul til deg og dine! No har eg endeleg fått lagt deg til i blogglista mi slik at eg lettare finn fram til deg!

Godt nytt år til deg og dine!

Nyttårsklem frå Ørsta