YESHEIMEN

YESHEIMEN
Fra vårt liv.....i det daglige.....

fredag 25. desember 2009

Julekvelden.

Torleif spiller julen inn.
Vårt julebord, og jeg bruker ikke så mye pynt, synes det er greit at det er plass til maten.
Vår julemat er røkt pinnekjøtt, rabbestappe og mandelpoteter. Til dessert er det riskrem.

Alle de 4 flotte barna våre. Fra v. Stephen, Sindre, Linnea og Tonje + Maxi .
Sindre er Torleifs på privaten, og Stephen og Tonje er mine.
Linnea er på fellesen...


Hau, hau, hau!!!!




Linnea tok i mot nissen som en liten Lady.




Oj, stor pakke!




Ikke noe redd i hele tatt, og en liten tur på fanget var helt greit.







Yes, microbølgeoven fra Hello Kitty, akkurat hva jeg ønsket meg, sa Linnea...







Alle 4 koser seg med resten av pakkeutdelingen. Vi hadde en superkoselig julekveld. Sindre er kommet hele veien fra California for å feire jul med oss. Noen år siden sist han feiret jul her.
*
Og jeg ønsker alle en fortsatt fredfylt jul.








6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Så koselig dere hadde det.Så koselig att Torleif spiller piano.Er så gla i musikk og sang.Så fin Linnea var i strikka bunad.Kjempe fin.Nydelig barn dere har.Syne Silje er så snar lik deg når jeg ser henne nederste bilde.Ønsker dere en riktig fin Jul videre Stor hilsen og klem fra Oppdal.Bodil...Skal nå kose meg med Kaffe, Komedifilm og strikking...10 minus hær..

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Her var det ordentlig jul
Ja nå er julen her og vi koser oss. Ønsker deg og dine en fortsatt god jul.
Stor juleklem:)

Anonym sa...

Hei igjen...Mente Tonje ikke Silje..ynskyll meg.Skrev feil.Klem Bodil..

Tovepia sa...

God jul i stua! Høres ut som dere alle har kost dere sammen;)
her har vi hatt stille dager så langt, men blir noen festligheter utover;)
Ønsker deg fortsatt god jul!
klem fra me;)

ELIN sa...

Hei, så ut som dere hadde en flott julaften med familien. Ønsker dere en riktig god romjul. Klemmer fra Elin

Unknown sa...

Det så ut som dere hadde en skikkelig fin julekveld! Linnea vekker mange barndomsminner hos meg.Nisse, julekjole og pakker som man har hatt på ønskelisten... Akk ja!