YESHEIMEN

YESHEIMEN
Fra vårt liv.....i det daglige.....

tirsdag 8. juni 2010

Hagefest hos Einy.

Det var lørdag 29.mai at Einy feiret sin 25 års dag og at hun er ferdig utdannet førskolelærer. Søte Einy og jeg var kolegaer i samme salong i Ørsta. Hun har bloggen Et hundeliv, hvis noen drar kjendsel på henne.
Hun hadde besøk av sine foreldre, svigerforeldre og masse venner fra hunde- og studiemiljø.

Det var oppsatt partytelt i hagen, og verdens beste grillmat ble tilberedt av hennes pappa og Frank (Einys kjæreste)



Hun hadde pyntet seg i flott lilla kjole, kjøpt i New York..


Bordet var også pyntet med lilla detaljer.





Levende lys og masse kos rundt bordet.





Og lilla blomster selvfølgelig.





Kaia
og







Gaia var absolutt med å feiret. Det ble nok en go`bit på jentene også.









Det ble litt småkjølig etter hvert, og vi trakk inn for å kose oss med kaffe og kaker.
*
Tusen takk for en koselig kveld Einy..








6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Koselige bilder.Riktig så fin en 25 åring.Koselig med hageselskap.Men litt vanskelig det hær på disse trakter å planlegge lang tid i forveien med så mye forskjellig vær.Ser ut som dere koste dere masse.Ha en kjempe fin Tirsdag.Masse klemmer fra Bodil.

RoseSommer sa...

Dette så ut som en fin samling av hyggelige mennesker. Flott at noen vil invitere til fester, for det er jo litt jobb, men det ser ut som vertskapet her hadde kost seg med tilriggingen.
Jeg var også i selskap i helgen. Sjekk inne hos meg, har du lyst.

Tovepia sa...

Syntes jeg dro kjendsel på navn og ansikt, ja;) Såå koselig det så ut, og dere har vel sånn noenlunde til vær også;)

Ha en fin dag og klem fra meg;)

Einy sa...

Koselig innlegg Ann Karin og flotte bilder du har fått :)
Både jeg og Frank var super fornøyd med festen, så dette skal skal gjentas! :)

Jeg er veldig glad for at vi holder kontakten Ann Karin :). Du er en super dame! Jeg er derfor veldig glad for at du tok turen til festen min, og jeg er stolt av at du turte å kjøre hit helt alene :).

Rollerblades er moro ja!! Jeg er sikker på at du hadde klart det fint :). Litt skummelt i starten, men det går over :). Tunilkaen/kjolen fra deg har blitt mye brukt allerede, jeg elsker den!! Og jeg har fått komplimenter for den :). Armbåndet likeså...det har jeg på meg i skrivende stund :). Så det var en super gave!

Jeg lurer på en ting...hvordan har du klart å få så utrolig mange følgere? Jeg har lyst på litt flere!

Håper du nå er tilbake i blogglandia, for det er ikke det samme her uten deg :)

Stor klem

Masy sa...

så hyggelig med selskap! så ut som en trivelig sommerkveld:)
ha en god dag!
~Masy

Mor og datter sa...

Hei Ann!!
Så koselig bilder du har lagt ut!! :) Ser ut som en koselig kveld dette så ut :)
Har virkelig fått ting unna. . men ikke fornøyd enda!!
Klem klem