YESHEIMEN

YESHEIMEN
Fra vårt liv.....i det daglige.....

fredag 18. juni 2010

Award til meg.

Jeg har fått denne fine awarden av Einy med bloggen Et hundeliv. Tusen takk, jeg setter virkelig pris på den. Med denne følger det en utfordring, og det er å fortelle 7 ting om seg selv. Jeg har gjort dette før, men skal prøve å komme på noe nytt!!
  1. Jeg har blitt skutt ut i " sling shot" 100 meter rett opp på 3 sek.
  2. Jeg har vært i 19 forskjellige land, men vil besøke mange flere.
  3. Som Vestlending savner jeg fjord og fjell, nå som jeg bor på Østlandet.
  4. Jeg ble født i min fars gamle bil ombord i ei ferje.
  5. Jeg er totalt umusikalsk, og fikk ikke synge bordverset på barneskolen engang.
  6. Jeg hater hagearbeid, orker ikke å få jord under neglene mine.
  7. Jeg har fått ett kyss av Johnny Logan. (Men det er mange år siden) He-he...
    *
Og så skal jeg egentlig gi denne awarden videre til 7 bloggvenner, men det synes jeg er så vanskelig, siden jeg følger med på, og liker så mange så godt. Jeg velger å gi den til alle som er innom siden min, og føler for å ta den til seg.

Ingen kommentarer: