YESHEIMEN

YESHEIMEN
Fra vårt liv.....i det daglige.....

søndag 25. april 2010

Vinnerlykke X 2.

Når jeg kom hjem fra syden, så låg det to pakker og ventet på meg. Tenk å være så heldig da.Dissse lysene fra Parylite luker himmelsk.Det var ett stort rosa kubbelys, ett stort med blåtoner i glass, 1 pk med te-lys, og små-kubber i to luktvarianter.

Og det var inne hos Vibece med den fine bloggen Mumsimumsans hjørne at jeg vant disse. Tusen hjertelig takk Vibece, det lukter så godt her nå. Stikk innom hennes koselige blogg du også.

Og så var det disse fine hjemmelagde tingene inne hos Rachel
med den fine bloggen Livet och skapandet2. Se inn til henne , hun har en kreativ og koselig blogg.

Pakken inneholdt en supersøt sminkepung med nostalgisk bilde, 4 kaffebrikker, smykkepung, deilig såpe og en fugle-uro til Linnea.

*
Tusen takk til dere begge to. Jeg ble kjempeglad for de herlige premiene.
**

Ønsker alle er flott søndag!


15 kommentarer:

sylvia sa...

hei på deg .
å gratulerer med flotte gevinster,
så flott denne her blogg verden,å plutselig dumper det gaver ned i postkassa.
ønsker deg en flott søndag,
klem fra sylvia

Tovepia sa...

Så heldig du har vært! Flotte gaver i posten er ikke å forakte;)
Ha en god søndag videre og klem fra meg;)

Einy sa...

For noen flotte gaver du har vunnet :)
Lys er jo midt i blinken for deg og den sminkepungen var bare helt nydelig! :)
Jeg har aldri vunnet noe her i blogglandia, jeg har ikke helt forstått hvordan det fungerer...men det er kanskje like greit, for jeg kan ikke ta meg råd til å kjøpe gaver til ukjente folk akkurat nå...


Ja, det er virkelig en berikelse med hund! Det er litt ekstra styr når man skal ut å reise ja...men det er jo max et par ganger i året for de fleste, så den belastningen er det vel verdt :) Kaja kan ikke være på kennel...hun har jo vært det noen ganger, men sist fikk hun jo tilbakefall av seperasjonsangst i etterkant. Så nå får vi håpe familien stiller opp når vi har behov for å lufte oss litt! Det er genialt at lillesøsteren til Frank nå er gammel nok til å komme hit og passe :).
Jeg prøvde å leve uten hund når vi flyttet til Oslo, men det var et STORT savn fra dag en!! Det var helt grusomt å komme hjem til tomt hus synes jeg...så etter 6 måneder var Kaja i hus :) Og det har vi ikke angret et sekund på!

Vi to er nok veldig like når det kommer til reising ja :). Du sa en gang at det er reiser og berikelser man blir rik av, og det er jeg enig i :) (i tillegg til hundesamvær da!) Det blir utrolig godt med en sydentur. Du skremte meg ikke med Tunisia. Jeg har også hørt noe negativt om det..men sånn er det vel med alle steder. Hva er det egentlig du har hørt? Hvis vi drar dit blir det nemlig en opplevelsesferie hvor vi vil på safari og sånne ting...vi drar ikke dit på ren sol- og badeferie.
Det er mange som snakker negativt om Hellas også...men vi er Hellasfrelste!! Tyrkia derimot...holder vi oss unna...iallefall Alanya, en gang var nok!

Så gøy med garasjesalg :) Håper du finner noe fint. Moro for dere begge to med litt sosialt samvær :)
Ikveld skal jeg og Frank ut og spise. Det er en evighet siden sist, så det er på tide. Frank jobber så utrolig mye og når han har en frikveld får han stort sett alltid minst et par jobbtelefoner...idag har han lovet å vie kvelden til meg og slå av telefonen! DEt blir godt :).

Dette ble en lang kommentar :)
Er visst pratesyk her jeg sitter, hehe.
Ha en flott søndag!
Klem

GroLinda sa...

Så heldig du var! det var vel en koselig overraskelse å komme hjem til ;o) Moro når man vinner. Ha en flott søndag videre og kos dere masse ;o)
Klem fra Gro :o)

Lindas hus sa...

Gratulerer så masse med alle de fine gavene du har fått! Alltids koselig med gaver:) Og nydelig morgengave du har fått deg også;) Ha en fin fin søndag. Klem

Breivik Samfunnshus sa...

Takk for koselig hilsen og gratulerer så mye med de fine gevinstene !! heldige du !!
Nydelig morgengave, artig med de gifteringene, nesten helt lik våres forlovelsesringer ;)

Masse god bedring til snuppa di, her går det i forkjølelse for tiden..

Klem fra Maren i nord !!

MissMette sa...

Gratulerer som nygift ♥ og så flotte ringer ♥ Nydelig!!! Skjønner gleden
var stor for morgengaven :) Gratulerer også med flotte gevinster… koselig
overraskelse å komme hjem til ;o) Ønsker deg en fortsatt fin søndag.
Klem fra Mette

Thelma Louise sa...

hej.:-) Takk for hyggelig hilsen hos meg.:-)

Jammen er du heldig som kommer hjem til dette....drit lekre lys, særlig det store i blåtoner.:-)
og når det også lykter godt er det jo enda mer kos.:-)

Randi sa...

Snakk om vinnerlykke! Så mange fine ting du har fått da:) For ikke å snakke om de to fantastiske ringene i forrige innlegg:)

Ha en strålende søndagskveld!

Klem, Randi:)

Janne i Fagerlia sa...

Ja noen har virkelig flaks, og en av dem må være deg.

Evelyn sa...

Hei :) oii for en koselig overraskelse å finne i postkassen når en kom hjem da.. og så heldig du er.. masse flotte tinger du har vunnet.

Ha en flott mandag :)

Mona Christin sa...

Hei.

Gratulerer med bryllupet og med premiene. Ringene var nydelige. Du får bake noen hvetebrød siden du lever de lykkelige hvetebrødsdagene.

Klem fra Mona C

MumsiMumsan sa...

Hei min venn!
Så heldig med 2 gaver som ventet i posten.
Også så flotte gifte ringer,og nydelig morgen gave! :O)

Men husk Ann Karin, de mini kubbe lysene smelter helt, så de måååååå stå i små lys glass! :O)
Ille koselig at du likte gevinsten!
Og bare ta kontakt om du ønsker flere! :O)
Ha en flott uke!
Mumseklem fra Vibece :O)

Torilpia sa...

Det må vel sies at du er inne i en god stim nå :o) Vinner både i spill og kjærlighet :o)
Flotte gaver!

Ringene dere valgte var kjempefine og morgengaven var helt nydelig. Det er jo lekkert med perler da :o)

Håper alt er bra med hals og ører nå og at dere koser dere sammen :o)

Ha ei flott ny uke - klemmer!

Anonym sa...

Hei.GRATULERER med så mye fint.Du er kjempe heldig og har flaks.Håper det står bra til med de ny jifte.Tenker på dere.Har send deg e post.Ha en riktig fin uke videre.Masse klemmer fra Bodil.