YESHEIMEN

YESHEIMEN
Fra vårt liv.....i det daglige.....

torsdag 15. april 2010

Flere bilder fra vårt Bryllup 9. april.

Her kommer ett lite billedras fra bryllupet på Gran Canaria. Det ble en minnerik og helt uforglemmelig dag, akkurat slik vi ville ha den.Vi holdt det hemmelig for de aller fleste, kun barna våre og noen få gode venner fikk vite at vi skulle smis i hymens lenker. Å gjøre bryllupet så lite og intimt som vi gjorde, ble helt perfekt for oss.
Bildene er litt hulter til bulter, siden de kommer fra flere kameraer.

Men her ser dere deler av bryllupsmiddagen. Har bare fått med meg tre av de fire rettene + at det var to for-forretter.


En gourmetmiddag uten sidestykke. Gode venner i Norge hadde tipset meg om restauranten, for det er ikke lett å finne noe skikkelig på egen hånd.




Vi ble ikke skuffet, først var det Champagene, og ellers tilpasset vin til hver rett.



For ordenes skyld: Linnea fikk spagehtti etter eget ønske, og hun ville bare spise den hvit (droppet sausen) en stor fordel når ett lite barn er pyntet i hvit kjole.





9. april ble min og Torleifs store dag. Samme dag som krigen brøt ut!!!!

Vi har vært sammen i 9 år nå, og kjenner hverandre ganske godt, så jeg har god følelse på at dette skal gå bra.





Champagne på balkongen etter vielsen.









Vår første skål som mann og kone.






Kjolen min er fra Forever Yours og skoene fra Anna Johnson, begge deler er kjøpt på Amour på Jessheim. Jeg valgte perler og rosa brudebukett til.









Mor & datter på klippene.





9 roser, står for årene vi har vært sammen.




Vi har ingen selvtatte bilder fra selve vielsen inne i sjømannskirken i Arguineguin, siden Stephen og Tonje (mine storebarn) var de eneste gjestene. De skulle også få anledning til å følge med. Vi hadde fotograf som har tatt mange fine bilder, alt fra vi går inn- og det som skjer i kirken, og flotte bilder på klippene etterpå.
*

Vi gikk inn til Mendelson, hadde Gabriellas song til mellomspill, og gikk ut til brudemasj fra Seljor.










Mine flotte barn. Stephen og Tonje.












Her er det like før vielsen.














Nygift & glad....
*






Jeg vil samtidig benytte anledninen til å takke for alle koselige komentarer i anledning det første bildet som ble lagt ut igår, når vi kom hjem. Blir nesten rørt til tårer av alt det vakre dere skriver. Hver og en betyr noe, og jeg skal innom dere alle etter hvert.
*
Klem Ann:-D







21 kommentarer:

Bergljot sa...

Flott par og fine bilder:-) Gratulerer til dere begge/alle!

Einy sa...

Utrolig flotte bilder! Dette ser jo helt perfekt ut!! Jeg ble helt sjokka når jeg fikk meldingen fra deg, dette hadde jeg ikke forventet egentlig :) Jeg er utrolig glad på deres vegne og håper virkelig dere kommer til å leve lykkelig sammen resten av livet :)

Jeg ble faktisk litt fristet til å gjøre det på denne måten selv! Jeg har egentlig alltid drømt om stort bryllup, men dette ser jo helt perfekt ut!!

Flaks at dere kom hjem igår da...hvis ikke hadde dere vel blitt "stuck"...men det hadde kanskje egentlig ikke vært så dumt? hehe :)
Hva synes barna deres om at dere gifta dere da? :)

Stor klem!

My home is my Castle sa...

Jeg sier det igjen..
såå fine dere var og for noen flotte bilder :))
Jeg har selv vært i den byen og det er bare såå nydelig der :)
Masse lykke til videre :)

Klem,Kari

Hvite engler sa...

Hei! gud så nydelige dere er,flotte bilder...♥
Så kom den store bryllupsdagen
Dere hadde sikkert fugler i magen.
Endelig skal 2 ringer bindes sammen.
Nå er det dere 2 som skal danne rammen.
Et nytt liv i gave vil dere få
så glem ikke å smile om verden blir litt grå.
Gi hverandre godhet, ømhet og fine ord.
Det er det viktigste på denne jord.
Ønsker dere lykke til på ferden
ut i den store verden.Klem

Helen sa...

Whaw! Gratulerer så utrolig masse, ble glad på dine/deres vegne.
Nydelig kjole og et nydelig brudepar. Og nydelige barn.
Hva mer kan en ønske seg?
Hell og lykke til dere begge 2.

Gode bryllupsklemmer fra Helen.

Evelyn sa...

Hei:)

Gratulerer :):)

Så koselig, flotte bilder og fint bilde også i det andre innlegget ditt.

En fin måte å gjøre det på dette.

Kos dere og nyt dagene fremover .

Ha en fin fredag :)

Klem

Laila -Karin sa...

Gratulerer til dere.
Så flott dere var og så nydelige bilder.
Jeg fikk ikke med meg bilde fra i går .
Du verden for et flott par
Mange gratulasjonsklemmer fra meg

Britaiskogen sa...

Hei og gratulerer så mye! Ser ut for at dere har hatt en flott og minnerik dag! Lykke til med dagen og årene framover!

Nikoline sa...

Ååå.. GRATULERAR!!!
Så nydelege bilder og eit strålande brudepar!
Nyt dagane:0)

Rachel sa...

Käre venn gratulerer så mye! Så göy! Önsker dere allt gott for framtiden. Og du var helt nydelig i din fine kjole. Tenk att snart er det vår tur også, men jeg skal ha bunad på så det blir litt aneledes. Önsker deg en helg i kärlighetens tegn käre venn. Kos til deg!
Foresten har du fått pakka?

Havfruen sa...

Snufs...så vakker dere er, hele gjengen:) Å du er en vakker brud, tårene spretter her:) Jeg har klikket på alle bildene for å se dere nærmere...dagen virket perfekt:)))
Nyt hverdagene sammen:)
Klemmer:)

Lillan sa...

oii grattis så mye!!! dette så herlig ut!! ser ut som dere hadde en superfin dag.

god helg klem fra Lillan

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Gratulerer igjen!:) Ser ut som den perfekte dag! Sukk!:) Noko sånnt eg og kunne tenkt meg..romantisk;)
Ha ein strålande dag:)
Klem:)

Anonym sa...

Hei.GRATULERER så mye med vell åverstått.SÅ NYDELIG BRUDEPAR virkelig nydelig.Det er som om jeg får lyst til å Gjifte meg på nytt.Nydelig Linnea og dine barn.Nydelige bilder.Skal sende deg e post om en stund.Hær på Frei så snør det.NÅ VIL JEG HA SOMMER OG SOL...Ha en riktig fin helg.Masse klemmer fra Bodil...Du lurte på hvordan du skulle komme inn på min nye blogg.Har nå satt inn ett bilde på toppen på bloggen min så er det bare å trykke på det.Skal ha foto dær...

Ruths datter sa...

GRATILERER. HIPP HURRA for dere begge to. Kjenner meg igjen på bildene. Vi er der hvert år. Ikke rart at du har gledet deg til sydenturen. Nei så fin du var i brudekjolen. Helt topp var du i den. Fin ektemmannen også. Ønsker dere begge to gode år framover.
Klem

MumsiMumsan sa...

:O)
GRATULERER!!!
Flotte bilder, fra en minnerik dag for dere, med en dato man aldri glemmer!
Stor klem til dere begge to fra meg!
Mumseklem fra Vibece ;O)

Pia sa...

Gratulerer så mye! Flotte bilder, ikke minst av en strålende cvakker brud!

Unknown sa...

Så nydelige bilder av et vakkert par, nydelige barn og ikke minst, en vakker brud! Så moro å se og GRATULERER med vel overstått! Nydelig tekst til bildene også...! Flott med symbolikken med rosene... åh.. så romantisk og fint!
Stor gratulasjonsklem fra bruden to be her.. Ligger litt mer ute nå, skal legge ut litt på link osv, men hovedmengden av bilder kommer vel etterpå..
Har prøvd slør i dag, kost meg hos frisøren...

Torilpia sa...

Må igjen få gratulere dere :o)
Nydelige bilder - dette regner jeg med blir kjempefine minner for årene som kommer :o)
Så fornuftig Linnea var som valgte bort saus på pastaen .. :o) De overrasker stadig disse søte små.

Ha ei fortsatt flott helg og nyt hverandre :o) Klem!

Mor og datter sa...

Så utrolig flotte bilder!! :) Og så god maten så ut!!;)

Ja, jeg var ganske så fornøyd med Paris turen.Men jeg vet at neste gang skal jeg bli der lenger.hihhi

Ellers er alt bare bra med deg???

klem

Randi sa...

GRATULERER! Det så jo bare helt utrolig perfekt ut! Nyyydelige bilder. Hell og lykke ønskes:)

Klem, Randi:)