YESHEIMEN

YESHEIMEN
Fra vårt liv.....i det daglige.....

mandag 19. april 2010

Sydenbilder.

Ett lite utvalg av bilder fra dagene før og etter bryllupet på Gran Canaria.










Tonje og Linnea er klar for kvelden.












































Stephen og Torleif kjørte to omganger med go`kart, og tror at Stephen synes det er hyggelig hvis jeg nevner at han vant begge:-D









En leken gjeng.











Sjømannskirken har den fineste tomten i hele Arguineguin.













Lollo og Bernie var to figurer som hadde litt skøy med barna.




























Jeg redigerte røde øyne på bildene, men likevel kom det med, når jeg la dem ut...ja-ja :-(














Linnea var den eneste som var badeglad av oss. Selv liker jeg meg beste litt sånn i skyggen av solsengen.

















Første kvelden på restaurant.
















Bystranden og sjømannskirken i bakgrunnen.



















7 kommentarer:

RoseSommer sa...

Takk for titten! Ha en fin dag.

Anonym sa...

tenker dere koste dere..
Herlig med gjengen på tur

ELIN sa...

Herlige sydenbilder. Kjenner jeg lengter etter sol og varme når jeg ser disse bildene. Klemmer fra Elin

sylvia sa...

hei på deg.
så herlig en tur dere hadde,greit å kombinere med bryllup da,
åå som jeg lengter til sommer nå,idag var det kaldt her igjen,måtte fyre i peisen.
melder regn her snart,men bra igjen i morra,
sliter fremdeles med halsen og formen,å idag begynte Silje å,
så sitter vi her da,blir å se film å slappe av,
ønsker deg en nydelig dag.
klem fra sylvia

Tovepia sa...

Som dere har kost dere! Og det ser så herlig ut med bilder fra litt varme strøk nå når vinteren ikke helt vil slippe taket.
Ha ei koselig uke og klem fra meg;)

Havfruen sa...

For noen herlig bilder:) en gjeng som har storkosa seg ja. Kjenner det skal bli godt med varmere vær etter å ha sett dette.
Linnea har virkelig kosa seg skjønner jeg:)
Her er det kaldt..brr..tror jeg må tenne opp!!
Ha en super tirsdag, klemmer fra meg:)

Einy sa...

Hei.
Det ser ut som dere har hatt en topp tur :)
Får litt reisefeber av å se disse bildene!
Jeg er som Linnea...en badeløve!
Flotte barn du har!

Klem