YESHEIMEN

YESHEIMEN
Fra vårt liv.....i det daglige.....

søndag 14. mars 2010

Helgens besøk!

Andreas og Alexander, sammen med mamma Nina og pappa Kai kom på besøk i går kveld. Da var barna litt blyge overfor hverandre. Det var en stund siden sist vi møttes.Her sitter to trøtte typer og spiser yoghurt.
Alexander har funnet duploen til Linnea.Alltid spennede med andre sine leker.


Mamma Nina hjelper til.


Alexander likte best microen og en støvsuger. Han var visst mest lik pappaen sin, veldig huslig he-he....




Linnnea og Andreas skulle leke picnic i gangen, og hadde funnet seg godt til rette og lagt seg ned, så kom lillebroren og skulle være med.




Det var ikke populært hos de største, stakkar Alexander fikk beskjed og pelle seg vekk.




Verden er hard og urettferdig!!!!
*
Ja og det var akkurat når ungene hadde blitt godt kjent og skikkelig husvarme , at de måtte reise videre til tanten i Oslo.
Vi gleder oss til neste gang.
Takk for besøket og velkommen igjen :-)






6 kommentarer:

Havfruen sa...

Ei herlig helg hos dere også ser jeg:) Artig når ungene finner tonen, stakkars lillebror som ble "en mann for mye":))
Nyt kvelden AnnKarin, klem fra meg:)

Tovepia sa...

Ser ut som ungene koser seg godt;)
Sett igang med vinveske, den klarer du!!

Ha en fin søndagskveld og klem fra meg;)

sylvia sa...

hei.
koselig besøk,ser ut som ungene koser jeg,ikke lett å være minst å tilovers..
ha en fin kveld,
klem fra sylvia

Evelyn sa...

Hei :) ser ut som om dere hadde et kjempe koselig besøk.. ungene kosa seg ser jeg. Stakkars lillebror, ikke enkelt dette.

Ha ei flott kommende uke:)

Klem

Elisabeth sa...

Ser ut som dere hadde en koselig helg.

Den ligger en Award til deg hos meg om du vil.

Klem.

Einy sa...

Herlige bilder av barn som koser seg :)
Det er ikke alltid så lett å være yngst nei...det kan jeg skrive under på!

Dere har vært heldige med Maxi ja :) Håper det fortsetter sånn :)
Idag har Kaja tatt stingene og såret ser veldig fint ut.

Klem