YESHEIMEN

YESHEIMEN
Fra vårt liv.....i det daglige.....

søndag 5. desember 2010

Bompibjørnene..

Nye thermodresser til hele familien.Første skitur iår, og det gikk over all forventning.
Har tenkt på å skaffe meg slik dress i mange år, men det har ikke blitt før. Så endelig fikk jeg en slik. Og du verden så god. Ikke så lekker & smekker, men.......den holder iallefall kulda ute.

Linnea har også fått ny dress fra KappAhl....



Hun gikk tre runder rundt huset,



og litt knall & fall ble det, men det hører vel med.
*
Ikveld skal det 2 lys tennes. Ønsker alle en riktig god adventssøndag.




10 kommentarer:

Anonym sa...

Så deilig ut med ski tur. Tenker ho koser seg
Du holder nok varmen i den dressen
God søndag ti deg

Fjordheim sa...

Ja en slik dress er neste et must når en skal væreuten med unger i snøen. Hadde en slik i barnehagen, men fikk den ikke med meg da jeg sluttet der, det var kommunen sin eiendom. Men har ei god boblebukse og jakke, så det får holde.
Skikkelig konsentrert jente som baker under her. Flinnk til å pynte en hun også.
Ha en god 2.søn.i advent :)

Tovepia sa...

Har en slik selv, og den varmer på kalde dager, men ikke akkurat vakker, nei:) Men i kulda er det det funksjonelle som duger!
Kos dere idag, klem fra meg;)

Havfruen sa...

Den holder kulda ute og det er det viktigste! Det skal skrives at jeg passerte 40 før jeg lærte å kle meg skikkelig:))
Dere har mye mere snø enn oss ser jeg, godt med skitur da:)
Kos dere videre på 2. søndagen, klem fra meg:)

Frøydis sa...

Heisann :-)
De dressene er helt topp! Har ikke selv da, men sønnen går med den når den verste kulda er her...grei bursdagsgave :-)

altfor mye snø her, liker det IKKE!! Har heldigvis en som kommer med traktor og fjerner driten ;-)
Ha en flott søndag du også :-)
Klem fra meg

Evelyn sa...

Hei :) så ut som jenta kosa seg på ski.. he kommet litt snø i dag i alle fall her... fin dress ho har.

Ja disse dressene er kjempe kjekke.. bruke slik selv jeg i barnehagen og her hjemme. gode og varme er de nå i alle fall.

Ha ei flott førjulsuke :)

Klem fra Evelyn

Merethe sa...

Termodress på man ha :) enten man har små barn eller hund. Jeg har hatt slik i mange år(barnehagetante) og bruker den nå flittig ute på tur med hunden. God og varm er det viktig å være i kulden :) Ønsker deg en fin ny uke. Hilsen Merethe

Einy sa...

Thermodress er utrolig deilig!! Jeg har det i barnehagen og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten! Jeg har lurt på om jeg skal anskaffe en til, s jeg har en hjemme også...men inntill videre får det gå med min tykke dunjakke og boblebukse :). Lekker og smekker får vi være på sommeren! :)

Moro å gå på ski! Hvor er dine ski da? :)

Klem

Min stil sa...

Heisan du. Så koselig det så ut med skitur. Jeg, for min del må nok hoppe over det i år. Ikke er jeg så veldig stødig på ski, og med to i magen er det vel fort å få overbalanse tenker jeg :)
Kjekkt med slike varmedresser. Man trenger jo ikke alltid kle seg i siste mote, men heller fokusere på å holde seg god å varm.
:) Susanne

ELIN sa...

Så flink hun var til å gå på ski! Kjekt med dresser ute i kulda, så man ikke fryser :) Ønsker deg og dine en ny flott uke. Klemmer fra Elin