YESHEIMEN

YESHEIMEN
Fra vårt liv.....i det daglige.....

onsdag 10. februar 2010

Award med utfordring!

Jeg har fått en ny Award fra Einy med den flotte bloggen
Med den følger en utfordring, og jeg må fortelle 10 ting som gjør meg glad:
  1. Familien min.(og da mener jeg både mann, barn & dyr).
  2. Et suss på kinnet fra lisjesnuppa, og når hun attpåtil sier: gla i deg mamma:-D
  3. Kaffe & sjokolade.
  4. Reiser.
  5. Sol & varme.
  6. God mat.
  7. Ros når jeg fortjener det.
  8. Blomster.
  9. Nye klær.

10. Å ha det godt i hverdagen, som å få lov å være frisk og kunne gå på jobb, og nyte alle livets goder!
*

Tusen takk Einy det var snilt av deg og tenke på meg.

Jeg sender den videre til alle som er innom siden min, ta den til deg, DU fortjener den...

7 kommentarer:

liven sa...

ja jammen er det mye å bli glad for :o)

ha en fin torsdag :o)

Anonym sa...

Hei.GRATULERER så mye med Awarden den fortjener du.Så har du ,dere en kjempe søt vov.Sender deg en melling på mobil Fredagskveld.Så avtaler vi da.Treffes vi på Lørdag.Da blir det nesten som Tore på sporet.Kjenner deg sikkert igjen.Spennendes...Ha en kjepe fin Torsdag.Masse klemmer fra Bodil...

Ruths datter sa...

Gratulerer, Så flott du har skrevet her da.Ønsker deg en super torsdag

Havfruen sa...

Grattis med velfortjent Award:)

Ha en toppers dag der sør, klem fra meg:)

Fjordheim sa...

Ja en har mye å glede seg over bare en tenker seg om litt.
I dag har jeg kosa meg med å bake. Det er noe som gir meg glede. Kunne servere mann og barn nybakt brød, ostehorn og boller.
Herlig kanine litt elnger nede her. Spennende med karneval i barnehagen.
Koselig å være ute sammen med ungene. Har mange koselige minner fra turer i nærområdet sammen med ungene.
Ønsker deg ei flott helg :)

Einy sa...

Den fortente du! :)
Det må være utrolig herlig når hun sier hun er glad i deg ja! :)

Takk for det :) Stor stas å bli tante igjen...nå har jeg en av hver :)
Du er den første som sier han ligner Anita!Jeg, søsteren min og Mamma synes han er veldig lik Arild :)
Gleder meg til å møte han neste helg!!

Einy sa...

Det er morsomt med ulike syn da :)
Han har ikke fått navn enda nei...jeg venter spent på det! :)

Så koselig da!
Hvordan er det for deg å ta fly alene med Linnea da?
God tur og kos dere masse i Kristiansund :)
Klem