YESHEIMEN

YESHEIMEN
Fra vårt liv.....i det daglige.....

tirsdag 2. november 2010

Min dag....

I dag var det min dag, 1 år gammlere enn i går. Har kommet godt over halvveis vil jeg tro, alt henger ned, grå hår (men de skjuler jeg), rumpa er blitt større og cellulittene sprenger seg på. Men det viktigste er igrunn og få lov å være frisk & rask. Jeg er heldig, jeg har det godt med meg selv, jeg kan gå på jobb, og ellers gjøre alt hva jeg har lyst til....Så alderen er bare et tall ....og jeg er fornøyd :-)
*
Det er alltid eplekake på bursdagen min, så også iår.....
Dette er gaven fra min kjære snille mann. Og denne gangen har han tatt ut helt av selv selv.

Pure Poison (hmm, kanskje han skal ta livet av meg no da).... dufter helt herlig, helt meg med andre ord. Og så et nydelig armband fra Maloa, og jeg som elsker perler, Planten i bakgrunnen er også en gave frå våre snille venner Vigdis og Trond. Tusen hjertelig takk !
*
Jeg fikk også flere gaver, b.a. pengegaver men det tar jeg ikke med her, må bare takke alle som husket på meg, og da tenker jeg på alle hilsener også. Det er like kjært som gave .



17 kommentarer:

Tovepia sa...

Gratulerer med dagen!! Alder er bare et tall, så sant;)
Nydelig gave du fikk av din mann, armbåndet var direkte lekkert!
Kos deg resten av bursdagen din og klem fra meg;)

Janne i Fagerlia sa...

Hjertelig til lykke med dagen. Årene går ja, og ting "henger og slenger", men som du sier, så lenge en er frisk og rask skal man ikke klage.
Fornemmes lukten av eplekake tro.....

Laila -Karin sa...

Gratulerer så mye.
Flott gave

Einy sa...

Gratulerer så mye med dagen kjære Ann Karin :). Veldig bra skrevet! Du er nydelig og du ser ikke en dag eldre ut nå enn første gang jeg så deg....og da trodde jeg du var i 20-årene :)

Eplekaken så veldig god ut! Håper du har kost deg :)

Så utrolig fin bloggen din har blitt!! Hvordan har du fått til sånn header med flere bilder?? Det ønsker jeg meg!

Stoooor bursdagsklem!

sylvia sa...

hei.
gratulere så masse med dagen din,
koselig dag å så fine gaver du fikk,
en nydelig duft til en like nydelig dame.
ha en god natt.
klem fra sylvia

Iselin sa...

Hei og gratulerer med dagen :)
Kor gammal blei du? Fine gåver:)

Korleis får du til fleire bilder på rad på headeren din?Veldig fint. Har lyst å få til slik sjøl!:)

Iselin

Maria Johnnysdatter sa...

Gratulere nok en gang! kjenner duften av eplekaka helt hit på averøya. ;)

Anne Britt sa...

Gratulerer med vel overstått, får jeg si. Nydelige gavr du fikk. Kloke ord om alder. Takk til deg!

Havfruen sa...

Masse grattis med gårsdagen:) Ja, alder er et tall og jeg kunne iallefall ikke ville vært yngre:))
Nydelig gave fra mannen:)
Ha en flott onsdag, klem fra meg:)

RoseSommer sa...

Gratulerer med dagen igår! Så vakre gaver. De varmet nok. Du ser jo så ung og fresh ut på bildene, så du holder deg nok ungdommelig noen år til, tenker jeg! Har en nabo på 69, og sett bakfra/på avstand beveger hun seg og ser ut som om hun er 27. Først på nært hold ser en alderdomstegn, så gode gener og mye bevegelse er nok hemmeligheten for å holde seg yngst mulig selv om årene går.
Ha en fin dag idag også!!

Breivik Samfunnshus sa...

Hei å gratulerer så mye med overstått dag!!
Den eplekaka så skikkelig god ut ;) og må si at det var virkelig noen skikkelig fine gaver du fikk til dagen din !!!
Kjempeheldig var du !!

Ha en fin dag!!
Klem fra Maren i nord.

Pia sa...

Gratulerer så mye med gårsdagen!

Shy sa...

Hei!
Og gratulerer med overstått. Alder er berre eit tall, heilt enig!
Fine gåver du har fått.

Evelyn sa...

Hei :) GRATULERER MED VELL OVERSTÅTT DAG:):)

Ser ut som om du har hatt en fantastisk fin dag .

Oii for en flott gave du fikk av din mann.. kjempe fint armbånd. Herlig :):)

Eplekake nam nam..

Ha en fin torsdag:)

Klem fra Evelyn

GroLinda sa...

Heisan og gratulerer med vel overstått bursdag ;o) Nydelige gaver du fikk av din mann. Han er flink. Ønsker dere en fortsatt flott høst/vinter og kos dere masse.
Klem fra Gro :o)

Anonym sa...

Hei.Gratulerer med dagen som var .Håper du koste deg masse.Kjempe nydelig gave du fikk.Kjempe snill man du har.Kos deg masse i helga hvor du er og ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Ruths datter sa...

Jeg har vært siste turen på hytta for i år. På Averøy i snø brr. Kaldt men koselig. Vi holder på å bygge ut. Vi er litt treige for jobben krever oss begge to. Bla bla...Poenget er at der er dårlig nettforbindelse så jeg fikk ikke komentert deg på dagen din. NÅ GRATULERER JEG DEG. Hipp hurra for deg for vel overstått. Du ser så ung og fin ut på bilde. Gled deg over livet. Grattis igjen min venn.
Klem