YESHEIMEN

YESHEIMEN
Fra vårt liv.....i det daglige.....

mandag 30. november 2009

Mørketid.


Nå er vi inne i den mørkeste perioden i året.
Jeg er heldigvis ikke av den typen som blir deprimert av mørkret,
men merker godt at det er tyngre å stå opp om morgenen.
*
Mørkt når jeg drar på jobb, og mørkt når jeg kommer hjem.
Det er jo ikke akkurat til å få overskudd av.
*
Så inne hos oss brenner det levende lys over alt,
får vel aldri nok!
Dette fine telys-glasset ble med hjem fra Berlin.
Det var bursdagsgave til meg fra min søster,
og jeg fikk selv ta det ut.
*
Falt for den vakre damen, synes hun er så pen.
Jeg har lukte-strø nedi, og telyset oppå.
Da lukter det godt i stuen.
*
Ha en fin-fin kveld folkens!

1 kommentar:

Einy sa...

Det var et kjempe fint telys-glass :)
Kjedelig med mørket...håper det kommer snø snart, det hjelper litt.